niedziela, 16 czerwca 2013

18# NIall Część 9. (Ostatnia)

- Gdzi on jest ? Dawno go nie widziałam ! – odrzekłaś .
- Nie mam pojęcia , poczekaj zadzwonie do niego – mówił Niall wybierając numer z telefonu .Po chwili usłyszał głos w słuchawce . Tak , to był John .
-John , gdzieś ty polazł ?
-Jestem w hotelu , pakuje rzeczy T.I . – odparł .
-Co ? – zapytał zdziwiony blondyn .
- Sam lekarz powiedział , że najlepiej by była wśród bliskich  więc nie wiem jaki masz problem .
-Ale dopiero co przyjechaliście ..
-O co chodzi ?- wtrąciłaś się w rozmowe Nialla i Johna .
- Nic – powiedział cicho niebieskooki.
-Daj mi go do telefonu – rozkazałaś więc on szybko spełnił twoje życzenie .
John powiedział ci ,że zamierza z tobą wrócić do domu .
-Co ? Ale ja nie chce .. – powiedziałaś ukradkiem patrząc na Nialla .
-Ale T.I .. – zaczął twój przyjaciel
-Nie i koniec . – krzyknęłaś rozłączając się .
-Czemu nie chcesz wracać ? – zapytał blondyn .
- Nie wiem . – powiedziałaś cicho wiedząc dobrze ,że tym powodem był właśnie on .
~w hotelu~
Weszliście do pokoju . Johna tam nie zastaliście . Twoje rzeczy na szczęście nie były spakowane .
~Dryn , Dryn ~ - zadzwonił twój telefon .
-Halo ?- odebrałaś .
-Hej T.I właśnie wyszedłem ze szpitala . Rozmawiałem z doktorem . Powiedział ,że możesz być tu tylko jeden dzień a potem musisz koniecznie wrócić  do domu.
-Ale ..
-Nie ma żadnych ale ! Ja już wracam , paa .- zakończył rozmowe .
-Niall ?
-Co ?
- Jutro już wracam ..
-Co ? – zbledła mu mina .
-Tak , lekarz tak powiedział .
~Następnego dnia~
Postanowiłaś wykorzystać ten jeden dzień . Cały czas przebywałaś z Niallem . Poszliście na basen , wycieczkę a następnie na plaże . Bawiliście się niesamowice . W oczach przechodniów byliście parą , przynajmniej tak inni was widzieli .
W pewnym momęcie postanowiliście odpocząć i usiedliście na piasku .
- T.I ..- zaczął
-Co ?
-Mam do ciebie pewne pytanie ..
-Tak ?
-Bo wiesz .. miło mi się spędza z tobą czas a nawet bardzo, aż za bardzo ..
-Miło to słyszeć – uśmiechnęłaś się .
-Więc nie chciała byś zostać … moją dziewczyną ? – zapytał nieśmiało .
- Niall … ja się nie spodziewałam .
-Aha no tak przepraszam .. yymm zapomnij o tym – powiedział tracąc poczucie humoru /
Wtem ty bez zastanowienia pocałowałaś go . I to z jaką czułością ..
-To znaczy .. ?
-Tak – powidziałaś gdy się od siebie oderwaliście .
Resztę wieczoru spędziłaś w jego objęciach podziwiając wszystko wokoło .
~Dzień wyjazdu ~
Niall nie odstępował cię na krok . Przez cały ranek był obok ciebie . No oczywiście zostawiał cię tylko wtedy gdy musiałaś skorzystać z toalety .
-T.I rzeczy już spakowane ! Chodź jedziemy na lotnisko - powiedział John pakując walizki do Taxówki .
-Już ide – oznajmiłaś
Blondyn udał się z wami na lotnisko .
~30 minut później ~
-Pasażerów lotu 69 proszę o stawienie się w przejściu . – ogłosiła jakaś kobieta przez megafon.
-To nasz lot ! – odparł John .
Popatrzyłaś ze smutkiem na Blondyna obok .
Ostatni raz ułożyliście swoje usta w pocałunek .
- Czy ja o czymś nie wiem ? – zapytał zdziwiony John .
Na co zaśmialiście się .
-Będziesz pisał , dzwonił i wkońcu przyjedziesz .
-Tak
-Obiecujesz ?

-Obiecuje ...


KOMENTUJCIE CZY WAM SIĘ PODOBA . DLA MNIE TO BARDZO WAŻNE A WŁAŚCIWIE WAŻNE JAK CHOLERA . 
Przepraszam ,że dopiero teraz ale miałam problemy z komputerem .
10 Komentarzy = Następny Imagin . 

19 komentarzy:

  1. co się stało że musiała kontaktować się z lekarzem ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przeczytaj poprzednie Części . W każdym razie miała wypadek ..

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się jak piszesz , czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. daleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!! <33333333333 super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szknda że już koniec :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNY BLOG . DALEJJ

    OdpowiedzUsuń
  6. zrób dalsze części :( proszęę ! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. DAWAJ DALEJ !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski !!! Czekam na dalsze opowiadania i weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!!! Bardzo mi się to podobało <3 i jeszcze z Niall'em ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent do pisania imaginów, nawet mój brat który za 1D nieprzepada wciągnął się w akcję... jak ty to zrobiłaś to ja nie wiem poprostu... kocham to <3 te wszystkie imaginy są super daje 111/100pkt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jejku jak się ciesze , dziekuje ;3

      Usuń
  11. Ale przecież ten John nazwał ją suką

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! czekam na kolejne imaginy <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. super zrób jeszcze jeden z niallem <3333 Proszę <333

    OdpowiedzUsuń