wtorek, 21 maja 2013

10# Niall Część 1.



1 Część .

W tym Imaginie :
+ Niall kila tygodni temu dostał się do X-Factor i teraz ma przerwę na którą właśnie się wybiera do LO , spotkam tam ciebie a co dalej ? Przczytajcie . :D

-John ! Pospiesz się ! –wołałaś do swojego bliskiego przyjaciela ,który leniwie ciągnął za sobą walizkę .
-No szybciej ! Spóźnimy się na samolot !
-No ide ,ide .. – powiedział przyspieszając kroku .
Na samolot zdążyliście w samą porę . Uff – pomyślałaś .Usiedliście na miejscach .John szukał jakiejś książki a ty przeglądałaś przewodnik miejsca do ,którego właśnie się wybieracie . A mianowicie do Los Angeles . Zawsze chciałaś tam pojechać aż wreszcie nadarzyła się okazja .
*pół godziny później*
-[T.I] zaczekaj ide do toalety , a potem po coś do jedzenia chcesz coś ? – zapytał .
-Nie dzięki . – odpowiedziałaś a John oddalił się .
*2 minuty później *
- Niech pan tu usiądzie zaraz znajdziemy te bagaże – powiedziała stewardessa .
Blondyn posłuchał jej polecenia i usiadł na miejsce obok ciebie .
-Przepraszam panią czy ten pan może zając to miejsce ?Pani brata przenieśliśmy gdzie indziej bo jest małe zamieszanie . –zapytała ze szczerym uśmiechem .
- yy .. tak – odpowiedziałaś zdezorientowana  .
Chłopak popatrzył na ciebie z uśmiechem ,który odwzajemniłaś . Był na oko w twoim wieku .
-Jestem  Niall a ty ? –zapytał nieśmiało .
-[T.I] , zgubiłeś bagaże ?
-Tak .. – odparł wzruszając ramionami .
Tak toczyła się dalej wasza rozmowa . Poznałaś go bliżej .Okazało się ,że jedziecie do tego samego hotelu co cię jak i jego bardzo ucieszyło .
-Proszę zapiąć pasy ! –oznajmiła przez głośnik stewardessa .
Tak więc zrobiłaś co kazała . Nie ukrywając bałaś się latać . Leciałaś pierwszy raz ale nie chciałaś tego po sobie poznać .Po chwil zaczęłaś stukać palcami o fotel .
-Boisz się ?- zapytał siedzący obok blondyn
-Co ? Ja ? nie .. nie .. – skłamałaś z krzywym uśmiechem , na co Niall podniósł brew .
-No dobra boje się.. i to bardzo – wzdrygnełaś się .
-Pierwszy twój lot , co ? –zaśmiał się , na co parsknęłaś .
-No weź nie bój się –powiedział obejmując ramieniem .Nagle cały strach znikł .
Trwaliście tak aż do chwili oznajmienia przez kapitana ,że lądujecie . Niall ani na chwilę nie wypuszczał cię z objęć dopóki nie wylądowaliście . Gdy koła samolotu dotknęły ziemi a stewardessa kazała udać się do wyjścia  , blondyn wziął torbę i ciebie za rękę i skierowaliście się po odbiór bagaży . Niestety bagaże Nialla nadal nie zostały znalezione .
-[T.I] – zawołał znany ci głos .
-O hej John !-odpowiedziałaś przypominając sobie o przyjacielu .
-Gdzie ty byłaś ? Po całym lotnisku cie szukam . –powiedział zdyszany .
-No bo ja z Niallem poszłam odebrać bagaże..
Dopiero wtedy chłopak spostrzegł stojącego koło siebie blondyna .
-Niall , to jest  John mój przyjaciel ..
-Aha , bo ja już myślałem ,że chłop… znaczy nieważne , hej  –odetchnął z ulgą i uśmiechem .
John ‘’objął ‘’ Nialla wrogim spojrzeniem na co blondyn odpowiedział tym samym .

... Koniec 1 Części . ^^

Dodam następną  jak bd klikali w reakcję i co najważniejsze KOMENTOWALI  :D
( + ten Imagin został dodany także na moją stronke na fb)

7 komentarzy:

  1. O mój boże *,* mówiłam ci już że cię kocham ?? a tak , tak mówiłam ;** <3 ( https://www.facebook.com/maja.sobotta.9?ref=tn_tnmn )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mowiłam ci już, że cię kocham? Chyba nie to w takim razie KOCHAM CIĘ!!! Imagin jest boski, niesamowity, mega, itd. <3 Wpadniesz na mojego nowego bloga http://onedirection-pliss.blogspot.com/ ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne są <3 <3 <333333333 wpadniesz do mnie ? dopiero zaczynam :-) http://naszeniespelnionemarzenia1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooooooolejna część ! ! ! !
    Super stronka, kocham te imaginy (?) :3
    wejdziesz na mojebo bloga??
    www.mniamimniami.blogspot.com
    Jeżeli wejdziesz, to zostawisz po sobie komentarz??

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Podoba mi się to... :)

    OdpowiedzUsuń