niedziela, 12 maja 2013

8# Liam Część 2 .


Dedykacja Dla Ally K. ;3


Gdy wysiadłaś ,biegiem skierowałaś się do szkoły . Zazwyczaj droga z przystanku do budynku szkolnego trwała 10 minut , Alę pędziłaś jak szalona i na miejscu byłaś po 2 minutach . W tłumie wypatrzałaś swoją przyjaciółkę i podeszłaś do niej cała zdyszana .
-[T.I] co ty taka wykończona ?- zaśmiała się .
-No … bo … ja .. – wydukałaś próbując złapać oddech .
-Bo bo ty .. co ?
-Jecha ..ałam autobusem .. – mówiłaś nabierając tchu
-Codziennie jeździsz autobusem [T.I].-zaśmiała się .
-Ale dziś spotkałam w nim Liama Payne’a ..- odetchnęłaś
- yhy a ja do szkoły z Madonną szłam – odparł z głupim uśmieszkiem [I.T.P]
Na co ty tylko pokiwałaś z głową . Nie dziwiłaś się swojej przyjaciółce ,że ci nie wierzy w końcu sama w to nie możesz uwierzyć . Weszłyście do klasy , akurat była matematyka.
Przez dzisiejsze wydarzenie nie umiałaś się skupić . Inne lekcje minęły tak samo .
Do domu odprowadziła cię [I.T.P]. Zjadłaś obiad i wzięłaś się za odrabianie lekcji .Oczywiście z ręki nie wypuszczałaś telefonu na wypadek gdyby Liam zadzwonił .
Odrobiłaś zadanie a on nadal nie zadzwonił .
*Może po prostu jest zajęty ?* - wmawiałaś sobie .
Poszłaś się przebrać . Już wchodziłaś do pokoju  gdy nagle usłyszałaś znajomy ci dźwięk ..
Piosnkę Kiss You – One Direction ..
-Chwila … to mój dzwonek . – zbiegłaś jak torpeda na dół , potrącając przy tym lampę .
Chwyciłaś telefon i nacisnęłaś odbierz .
-Halo ? – powiedziałaś powstrzymując się od czegoś w stylu *Liam to ty ? aaaaaaaaa*
- Tu Liam Payne , nie wiem czy mnie pamię … - niedokończył bo mu przerwałaś .
-Oczywiście , że pamiętam – przygryzłaś wargę .
-To mam małe pytanie .. Nie chciałabyś się może jutro spotkać ?
-Pewnie , gdzie się spotkamy ?
-Może w tej kawiarence koło przystanku na , którym wysiadłaś ?
-Okej .
*Nazajutrz*
Biegałaś po domu z jednego miejsca do lustra i powrotem , by sprawdzić jak wyglądasz . Aż w końcu postawiłaś na zwykłą bluzkę z napisem ‘’ Kiss Me ‘’.
Ubrałaś buty i skierowałaś się w stronę umówionego miejsca . Z dala rozpoznałaś Liama .Podbiegłaś do niego . On tylko przyciągnął cię bliżej siebie i pocałował .
Byłaś w szoku chłopak , twój idol , którego znałaś zaledwie  dobę cię pocałował ?
Popatrzałaś na niego pytająco gdy oderwał  swoje usta od twoich .
- Robię co każesz –odparł . Podniosłaś brwi pokazując ,że nie wiesz o co mu chodzi .
-Zobacz swoją koszulkę .
uśmiechnęłaś się poczym oboje wpadliście w śmiech .


KONIEC . 
resztę możecie sobie dopowiedzieć . 
__________________________________________________
Przepraszam ,że krótki ale nie miałam czasu . Nie wiem co mi z tą Madonną odwaliło xd . CZYTASZ ? TO SKOMENTUJ albo naciśnij jedną z reakcji . Następny to bd mini imagin ale się uśmiejecie xDD 
SWAG .

5 komentarzy:

  1. Meeeeega!!!! Kocham tego bloga! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~Swag mam do Ciebie małą prośbę... czytasz mojego bloga i ja po prostu nie mam pomoysłów na następny rozdział... mogłabyś napisać rozdział 18 na mojego bloga? Bardzo proszeeee.... Świetnie piszesz oczywiście jak będziesz miała czas nie obrażę się jak nie zechcesz :) Nie wiem czy czytałaś inf u mnie, ale zawiesiłam bloga bo nie mam weny :( Bardzo cię proszę o pomoc...

      Usuń
    2. o matko byłabym zaszczycona , bo prowadzisz świetnego bloga <3 Ale jak bd mieć czas to ci napiszę w miarę dobrego :D

      Usuń