wtorek, 7 maja 2013

4# Louis Część 2.


Chłopak podszedł do ciebie z miną po , której mogłaś wywnioskować że jemu ten pomysł także nie przyszedł do gustu .
-I co teraz .. mam zrobić ? –zdezorientowana popatrzałaś na Josha .
-Teraz razem wyjdziecie ze studia i Louis zawiezie cie pod dom . Przed budynkiem stoją paparazzi , więc jutro najprawdopodobniej będziecie na pierwszych stronach gazet .
Zachowujcie się jakbyście byli zakochani , oni mają to kupić , jasne ? – wypowiadając ostatnie słowa spojrzał na ciebie .
Pokiwałaś głową na znak , że rozumiesz , choć w głębi duszy nie wiedziałaś jak się zachować .. Louis wziął cię za rękę i skierowaliście się ku drzwiom wejściowym . Jak dobrze Josh przewidział przed budynkiem roiło się od ludzi z kamerami . Wyszliście . Blaski fleszy oślepiały Cię , na szczęście dzięki ochroniarzom przeszliście w miare spokojnie do samochodu . W aucie panowała między wami cisza , którą przerwał Lou :
-To gdzie mieszkasz ?.
- Na <adres.> . … a wiesz ile ma trwać ten nasz ‘’związek ‘’?
- Oby jak najmniej bo nie mam zamiaru chodzić z jakąś  nową rozpieszczoną gwiazdką , której wszystko wolno . –powiedział oschle .
-Że co ? Osądzasz mnie , a nawet mnie nie znasz . Myślisz że co ?  Że naprawdę  nie mam lepszych rzeczy do roboty tylko teraz uganiać się za tobą ?. Wiesz też mam uczucia ..
- byłaś blisko płaczu . Louis otworzył usta żeby coś powiedzieć ale nie umiał nic wykrztusić .
Na miejscu szybko otworzyłaś drzwi i chciałaś wyjść lecz Louis chwycił cię za rękę i nie pozwolił ruszyć .
-[T.I] ja Cie przepraszam , myślałem że chodzi tylko o sławę . Ale po tym co usłyszałem było mi bardzo wstyd , ja przepraszam .. – popatrzył ci głęboko w oczy .
- Trzeba było pomyśleć o tym wcześniej … ja już idę pa .- rzuciłaś krótko i weszłaś do apartamentu . Louis jeszcze stał kilka minut pod domem , nie wiedział co zrobić więc odjechał . W domu nie umiałaś usiedzieć , postanowiłaś poprzeglądać albumy . Wspominanie przerwał ci dźwięk sms-a .

‘’[T.I] Louis jutro po ciebie przyjedzie o 9:oo .
Zna wszystkie szczegóły więc tobie nie będę nic tłumaczył on ci wszystko wyjaśni.
Do zobaczenia . Josh ‘’

____________________________________________
KOMENTUJCIE prosze to strasznie motywuje <3 . 
Dziękuje za miłe komentarze ;D
SWAG .

7 komentarzy:

  1. pisz dłuższe a będzie idalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, genialne. Proszę następną część ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest genialne . *-* Tylko mogłabyś pisać dłużej . :) Czekam na następny . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. "pisz dłuższe, a będzie idealnie" serio? No bez przesady! Krótki, ale niesamowity i to się liczy, a nie długość. YOU ARE THE BEST!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zarąbisty ale pisz trochę dłuższe. :)

    OdpowiedzUsuń