wtorek, 28 maja 2013

12# Niall Część 3.

Zobaczyłaś go. Od ucha do ucha uśmiechniętego blondyna opierającego się o framugę drzwi .
- Hej [T.I] ! . powiedział uroczo .
-O hej Niall . Wchodź – powiedziałaś zamykając za nim drzwi .
-No to ja tylko na chwile ..
-To co znalazłeś te walizki ? – zapytałaś odstawiając kubek  herbaty .
-No tak jakby …
-Czyli ? Znalazłeś czy nie ?
-No właściwie tak – odparł bez ani grama entuzjazmu .
-No to gdzie są ?
-W drodze do Islandii ..
-Gdzie ????
- … Islandii – powiedział zniżonym głosem .
-Pomylili się w wysłaniu – oznajmił wzdychając .
Wybuchłaś śmiechem .
- Bardzo śmieszne … - powiedział przewracając oczami .
Ale ty nadal się śmiałaś .
-Chodź , coś na to poradzę – wzięłaś chłopaka za rękę i skierowaliście się do wielkiej szafy w pokoju obok.
-Co ty robisz ? – zapytał zdezorientowany .
Lecz ty mu nie odpowiedziałaś tylko otworzyłaś ogromną szafę i wyjęłaś z niej kilka ubrań  Johna .
-Masz  w końcu w czymś musisz chodzić  – powiedziałaś podając mu je z uśmiechem .
-To od twojego przyjaciela tak ?
-Tak – oznajmiłaś chwytając się za biodra .
-Wiesz .. nie wiem czy to dobry pomysł , bo on za mną nie przepada i jak zobaczy mnie w jego rzeczach to wyjdzie z siebie i stanie obok . – na co ty znowu wybuchłaś śmiechem .
-Nie przesadzaj , John jest tylko  trochę nadopiekuńczy ..
- Troche ..– powiedział sarkastycznie
-Nie jesteś głodny ?
- Ja zawsze jestem głodny – odpowiedział chichocząc .
- To jak zamówimy czy idziemy do Rest…
- Restauracja – dokończył szybko .
-No to idziemy . Poszłaś po torebkę i portfel .
-Nie bierz portfela ja płace  ,właściwie to jedyna  rzecz ,która nie jest w drodze do Islandii .
Po czym oboje wpadliście ponownie w śmiech i udaliście się do hotelowej restauracji . Zajeliście stolik blisko okna . Niall jak dżentelmen odsunął ci krzesło byś mogła usiąść .
Przed oczami mignęła wam znana sylwetka , ale po krótkiej chwili zapomnieliście o tym .

Kto to mógł być ? A to już w 4 Części :D

Wybaczcie ,że taki krótki . 
Aww imagin ten na mojej stronce ma ponad 70 like <3
5 KOMENTARZY/ 5 REAKCJI= DALEJ 

9 komentarzy:

  1. Zaraz ja ciebie wyśle do Islandii!!! Nie no żartuje za bardzo cię kocham <3 Wpadnij do mnie http://onedirection-pliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!!!!...dawaj następny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ! ! dawaj kolejną część .
    wpadnij do mnie ; ) 1dmrshoran.blogspot.com zaczynam też pisać imaginy .
    PS . świetna stronka na fb . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. Pisz dalej. Błaaaaaaaaaaaagam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Libster Award więcej informacji na moim blogu: http://myworldisyourworld69.blogspot.com/2013/05/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! Zostałaś nominowana do Libster Award. :) Więcej na http://one-way-in-life.blogspot.com/p/versatile-blogger-award-zostaam.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ;3
    Zapraszam również na mojego XD
    Dopiero zaczynam ;p
    www.onedirectionstory669.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń