poniedziałek, 6 maja 2013

1#Zayn .



Tak !! – krzyknęłaś po czym powtórzyłaś tę czynność kilka razy , ściskając rodziców .
Powód twojej radości ? Bilety na koncert One Direction tu w Londynie , który odbędzie się za kilka dni .
-Jezu , Jezu …. Dziękuje – nadal nie mogłaś w to uwierzyć w tą niespodziankę .
Cały wieczór nie mogłaś usiedzieć na miejscu , na szczęście jakimś cudem udało ci się zasnąć .Następnego dnia wybrałaś się do centrum handlowego . Kupiłaś idealny strój na koncert , a do tego gadżety z 1D . Nie obeszło się też bez powiadomienia twojej przyjaciółki , więc nazajutrz zadzwoniłaś do niej .
..
Koncert coraz bliżej a właściwie już jutro ! – na samą myśl o tym pojawiał ci się uśmiech na twarzy . Noc . Nie umiałaś zasnąć , myśl że jutro zobaczysz swoich idoli nie dawała ci spać .
Zasnęłaś dopiero o 2 w nocy . Budzik obudził cię o 6:oo , zazwyczaj nie chętnie opuszczałaś swoje przytulne łóżko , ale nie dziś . Zbiegłaś na dół do łazienki , zrobiłaś poranną toalete , przeprałaś się byłaś już gotowa , miałaś właśnie wychodzić gdy ..
-Droga panno a śniadanie ? – zawołała mama smarując kanapki .
- Mamo śpiesze się ..
- [T.I] albo zjesz albo nie idziesz na koncert . – mama zaszantażowała cię .
- No okej , daj zjem po drodze – powiedziałaś biorąc kanapkę i wyszłaś zamykając drzwi .
Jechałaś autobusem kilka minut . Dotarłaś w samą porę właśnie zaczynał się koncert .Zobaczyłaś ich , weszli na scenę skacząc . Tłum krzyczał a dziewczyna obok ciebie zemdlała .Nie dziwiłaś się , też byłaś blisko zawału . Koncert był fenomenalny , wszyscy świetnie się bawili , widownia jak i chłopcy miło spędzili czas . Potem skierowała się do wyjścia gdy naglę poczułaś mocny ból w głowie .Upadłaś . Straciłaś przytomność .
Obudziłaś się, światło cię raziło  byłaś zdezorientowana . Po kilku minutach zorientowałaś się
,że leżysz w szpitalu .
~Parę minut później ~
Lekarz i jakiś chłopak podeszli do siebie .
-Przepraszam co się dzieje ? – zapytałaś bo nic innego nie przychodziło ci do głowy .
- A więc tak  Zayn ci wszystko wyjaśni , a ja już pójdę ..– oznajmił lekarz patrząc w stronę chłopaka . Ten zaś przysiadł na stołku i zaczął przepraszać .
-Hej ale ja nawet nie wiem za co mnie przeraszasz – powiedziałaś z uśmiechem .
- No bo ja …. Uderzyłem cię drzwiami .- powiedział z grymasem .
- Uderzyłeś mnie  drzwiami ? I z tego powodu jestem w szpitalu ?
- Tak, ale dziś już cię wypuszczą  .. a w ogóle jestem Zayn – przedstawił się uśmiechając .
I wtedy sobie zdałaś sprawę , że słynny Zayn Malik siedział koło ciebie i to właśnie on  uderzył cię drzwiami . Siedziałaś w bez ruchu .
- Wow to ty jesteś Zayn ? Ten Zayn Malik ?
-Tak –powiedział śmiejąc się .
-Wiesz co ci powiem ..
-Co ?
-Że powinieneś nauczyć się otwierać drzwi – odparłaś .
-No więc co powiesz na przeprosinową kawę ?- zapytał .
-Może być . - odpowiedziałaś z uśmiechem . 

________________________________________________
Jeśli chcecie żebym dalej pisała to komentujcie . 
Dopiero zaczynam ;D . 
SWAG . <3

11 komentarzy:

  1. Świetny imagin ;) Czekam na następne ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne i w ogóle :D polecam jednak mojego bloga (dopiero początek ale zawsze coś :) http://zzycianiallahorana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest superrrrr pisz dalej czekam na nexta mam nadzieje że będzie jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Już za nim szaleję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Next poproszę . :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubóstwiam... tego imagina... jest mega to mało powiedziane... :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe wiem czemu, ale skojarzyło mi się z filmem Disneya- "randka z gwiazdą " ale i tak imagin mega *___* kc :*** <3

    OdpowiedzUsuń