poniedziałek, 13 maja 2013

9# Harry -Mini.

Mini Imagin z Harrym . Dla Misiaczek002 . <3

-Harry , nie .. -prosiłaś go .
-Czemu ? - zapytał .
-Czemu ? Harry ja się boje  to dla mnie za dużo mam dopiero 15 lat ..
- No i ? - zapytał ze zdziwieniem .
-No i to że jestem za młoda . - odpowiedziałaś .
-Jesteś tego pewna ? -posmutniał
-Tak .. nie , nie wiem ... A ty ile razy to robiłeś ?
-No jakieś 11 .. ale nie bój się , naprawdę nie ma czego . Mamy zabezpieczenia .
-Na pewno ? - wahałaś się .
-Tak ! To jest przyjemne !
- No dobra raz kozie śmierć..- powiedziałaś z niepewnością .
-Super ! To teraz ... weź ten spadochron i skaczemy .
Kilka minut później skoczyliście .

Mam nadzieje że zakapowaliście :D Jeśli mieliście zboczone myśli na początku to dobrze , bo o to chodziło :D xD
Następny Imagin będzie ''normalny'' . ; ))
SWAG . 

10 komentarzy:

  1. hahaha no wiesz ty co? jak możesz?! Imagin jest boooski :* Co do mojej prośby to nie śpiesz się jak będzie gotowy powiadom mnie... najlepiej na twoim blogu w chodzę tu codziennie :) A no bardzo się cieszę, że się zgodziłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 no to będzie zaszczyt ;D Ale nwm na kiedy dokładnie ci go napisze ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak wcześniej był na mojej stronie na fb o 1D <3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Kiedy następny? Zapraszam na mojego nowego bloga http://onedirection-pliss.blogspot.com/ :)

      Usuń
    4. Chyba w poniedziałek lub wtorek bo miałam strasznie dużo na głowie w tym 10 referatów ; //

      Usuń
  4. Jak ja lubie te opowiadanka, nie pamiętam jak to się fachowo nazywa...tak czy siak obserwuje twojego bloga bo mam nadzieje że będziesz je często dodawała...tak się wczuwam że masakra....
    Jak chcesz to wejdź na mojego bloga ;)
    www.mniamimniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah :D Ja już na początku myślałam że no wiesz... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha xd o kurde sama się za siebie teraz wstydzę :c

    OdpowiedzUsuń